Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

One year... still here!!!

Πέρασε ένας χρόνος και κάτι που τελικά αποφάσισα να δημοσιεύσω την πρώτη μου ανάρτηση! Ε καλά, δεν είμαι και από τους πιο φανατικούς blogger που υπάρχουν στον κυβεροχώρο, αλλά τουλάχιστον προσπαθώ!! Πολλές φορές θέλω να γράψω σκέψεις, που μου έρχονται στο μυαλό, κι όταν κάθομαι απλά παγώνω μπροστά στην οθόνη και κάθομαι σαν στήλη άλατος προσπαθώντας να ξεκινήσω από κάπου! Μετά κουράζομαι, αρχίζουν και βγαίνουν και κάτι περίεργοι καπνοί απ'το κεφάλι μου.. ( ουπς, έκαψα λίγο μυαλό!! χα χα χα... ) Και κλείνω τη σελίδα, ξαναγυρίζω στο facebook και λιώνω στο παιχνίδι με τις μαγισσούλες!!

Λοιπόν, ας μιλήσω για το blog μου!! Είναι ένας χώρος που πραγματικά με ηρεμεί! Και μόνο που το αντικρύζω, βλέπω τα χρώματα, διαβάζω τις αναρτήσεις μου για πολλοστή φορά, μεταξύ μας νιώθω σαν να της διαβάζω πρώτη φορά!! Μα θα μου πείτε, βρε Λενιώ, δικό σου δημιούργημα είναι πως είναι δυνατόν να μην νιώθεις έτσι??

Ξεκίνησα με την ελπίδα να γράφω και να δημοσιεύω αρκετές αναρτήσεις, αλλά τζίφος! Έχω ενέργεια, έχω ένταση, θέλω να γράψω... αλλά δε μπορώ! Από μικρή, θυμάμαι όταν μου συνέβαινε κάτι, έγραφα!! Έγραφα, και έγραφα μέχρι που κουραζόταν το χέρι μου! Τότε δεν είχαμε τους υπολογιστές και αρκόμουν στον πατροπαράδοτο κλασσικό τρόπου του στυλό και του χαρτιού! Κατά προτίμηση χαρτιά αλληλογραφίας με υπέροχο άρωμα και ροζ χρωματισμούς!! Πολύ ρομαντική ε?? Στο αγαπημένο μου μπλοκάκι όμως... δεν δίνω τόση αξία όση σε εκείνα τα άψυχα χαρτιά, που τα γέμιζα αράδες με σκέψεις, ποιήματα, αναμνήσεις, αφιερώσεις , απογοητεύσεις..

Τελειώνοντας κι αυτή η χρονιά λοιπόν , με όλες μου τις γλυκόπικρες αναμνήσεις .... σκέφτομαι πολύ σύντομα να κάνω πάλι μια ανασκόπηση χρονιάς!! Έτσι να υπάρχει κάπου , σαν τα παλιά ημερολόγια που κρατούσαμε πιτσιρίκες και τα διαβάζαμε μετά από χρόνια και αναπολούσαμε στιγμές!!

Κλείνοντας, εύχομαι ο Άγιος Βασίλης, να μου φέρει έμπνευση!!! Ε και ένα τσουβάλι λεφτά δεν θα με χάλαγαν!! :-)

photo source: http://onviolence.com/images/2010-05/first_birthday.jpg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου