Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Ανασκόπηση για το 2011...

Πέρυσι που είπα να ξεκινήσω το μπλοκάκι μου, έκανα μια ανασκόπηση για τον χρόνο που μόλις είχε περάσει! Όταν το ξαναδιάβασα... σκέφτηκα πως μου άρεσε να έχω κάτι σαν περίληψη αναμνήσεων του χρόνου που πέρασε!! Έτσι λοιπόν... υποδέχτηκα το 2011 γεμάτη όνειρα και ελπίδες για μια καλύτερη χρονιά ... το 2010 ομολογώ ότι ήταν από τις χειρότερες που είχα περάσει, μιας κι αντιμετώπιζα καραμπινάτη κατάθλιψη!!

Ο Ιανουάριος με βρήκε να πακετάρω και να μεταφέρω κούτες στο νέο μου σπιτάκι επιτέλους!! Μετακόμιζα, ήταν γεγονός και δεν το άλλαζε τίποτα πλέον! Το παλιό σπίτι όπου μέναμε με την οικογένεια μου, ευθύνεται εν μέρει για την πτώση της ψυχολογίας μου, παρόλο που ήταν καινούρια πολυκατοικία..

Ο Φλεβάρης, μας βρήκε πλέον στο καινούριο σπίτι, να φτιάχνουμε τα πράγματα μας και να κάνουμε πολλά σχέδια και όνειρα για το ταξίδι που ερχόταν! Είχε κλείσει ο αντρούλης μου εισητήρια από τον Νοέμβρη σχεδόν για Γερμανία, για να μπορέσει να μου ανεβάσει λιγάκι το ηθικό!! Και τα κατάφερε περίφημα!! Περάσαμε 2 εβδομάδες πολύ όμορφα!!

Τον Μάρτιο, σαν σημαντικό γεγονός θεωρώ ότι πήγα στα μπουζούκια σχεδόν μετά από 2 χρόνια!! ... Τον Απρίλη σχεδιάσαμε να κάνουμε Πάσχα στα Νέα Στύρα όπου και μένουμε!! Η Ανάσταση ήταν μια όμορφη εμπειρία στο νησί! Όταν άρχισε να χτυπάει η καμπάνα με την Ανάσταση του Κυρίου, άρχισαν τα καράβια να πατάνε την κόρνα από το λιμάνι, ήταν πολύ γραφικά όλα!!

Τον Μάιο έκανα τα 29α γενέθλια μου κι είπα να αποχαιρετήσω την εικοσάδα με αξιοπρέπεια και μια μεγάλη γιορτή!! Χωρίστηκε σε 2 μέρη! Το πρώτο έγινε στα Νέα Στύρα για τους φίλους μας εκεί! Μαγείρεψα, έφτιαξα 2 γλυκά και περάσαμε πολύ όμορφα!! Το 2ο μέρος το έκανα στην Αθήνα για τους φίλους μου εδώ! Περάσαμε πολύ καλά, αν και είχε ήδη αρχίσει να με ταλαιπωρεί μια αλλεργία ...

Τον Ιούνιο έγινα κουμπάρα στο γάμο μιας πολύ καλής μου φίλης!! Ήταν τιμή για εμένα !! Όλα ήταν τέλεια!! Μάλιστα το τραπέζι έγινε εκεί που είχα κάνει και εγώ το γάμο μου και μου ξύπνησε πολλές και όμορφες αναμνήσεις!! Χρήστο και Λιβύα , εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είστε πάντα ευτυχισμένοι και ερωτευμένοι, όλη σας η ζωή να είναι γεμάτι από χρώματα και χαμόγελα και πολύ σύντομα να μεγαλώσετε την οικογένεια σας!!

Τον Ιούλιο πήγαμε στην Ίο με τα κουμπαράκια μας ... και περάσαμε πολύ όμορφα!! Μου άρεσε απίστευτα πολύ το νησί!! Είχε και πολύ ωραίες παραλίες!! Φυσικά δεν παρέλειψα να δω το τελευταίο μέρος της ταινίας Harry Potter και οι κλήροι του θανάτου! Είχαν γίνει κάτι σαν παράδοση μαζί με την κολλητή μου Νατάσσα να τα βλέπουμε όπως και δήποτε στο σινεμά!! Ήταν και η πρώτη τανιά που είδα σε 3D!! Εκστασιάστηκα!!! Και κλείνουμε τον Ιούλιο με τον Δημητράκη μου να κλείνει τα 2!! Μια οικογενειακή σύναξη, μια μικρή τουρτίτσα και BBQ!!!

Τον Αύγουστο ... ξεκίνησε το αγοράκι μου να μιλάει όλο και πιο πολύ!! Και κάπου μέσα στον Σεπτέμβριο ανακαλύψαμε την Ντόρα την εξερευνήτρια... που απελευθέρωσε εντελώς την γλωσσίτσα  του και την λάτρεψε όσο τίποτα άλλο!! Από τότε έγινα αυτοκόλλητοι... και όσο περνάει ο καιρός ανταποκρίνεται όλο και πιο πολύ στις ερωτήσεις της Ντόρας!!

Ο Οκτώβρης πέρασε σχεδόν αδιάφορος ... αλλά στο κλείσιμο του είπε να μας πικράνει αρκετά!! Μπήκε η γιαγιά μου στο νοσοκομείο, παρουσίασε δύσπνοια και την κράτησαν για εξετάσεις μέχρι που διέγνωσαν αυτό που δεν θέλαμε ούτε εμείς, ούτε κανένας φαντάζομαι για κάποιον δικό του! Καρκίνο στον πνεύμονα, ευτυχώς δεν έχει κάνει μετάσταση και εκ τότε το παλεύει!

Τον Νοέμβριο έγινε ο γάμος της κολλητής μου Νατάσσας, μια πολύ πολύ όμορφη νύφη και ένας όμορφος γάμος! Εύχομαι τα καλύτερα , πάντα ευτυχία και πολύ έρωτα και σύντομα μ'ένα κουτσουβελάκι να ολοκληρώσει την ευτυχία σας!

Και φτάσαμε και στον Δεκέμβρη...  Λίγες μέρες πριν από τα Χριστούγεννα μου αρρώστησε με ιωσούλα ο μικρός!! Πρώτη φορά τόσο πόλυ!! Του το γύρισε σε ωτίτιδα και έτσι χρειάστηκε να πάρει αντιβίωση για πρώτη φορά το μωρό μου! ...

Το 2011 , αν εξαιρέσουμε τα τελευταία γεγονότα, μπορώ να πω ότι ήταν μια καλή χρονιά ... εύχομαι όμως το 2012 να είναι μια καλύτερη χρονιά για όλους μας! Και να φτιάξουν και τα πράγματα στην Ελλάδα πριν αναγκαστούμε να φύγουμε όλοι!!

Καλή Χρόνια γεμάτη υγεία και ευτυχία!

Υ.γ. : Επειδή κλασσικά ξέμεινα από υπολογιστή... και είμαι με δανεικό δεν κατάφερα να βάλω φωτογραφίες σε αυτήν την ανάρτηση προς το παρόν, αλλά εύχομαι σύντομα να προσθέσω!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου